суббота, 29 сентября 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Використовувати ІКТ у процесі навчання учнів можна і потрібно, оскільки воно допомагає кращому засвоєнню змісту навчання, сприяє розвитку навичок 21 століття, спрямоване на навчальні потреби кожного учня та враховує технічне забезпечення класу. Проте, щоб досягти оптимального результату, використання  ІКТ слід детально продумати та передбачити. Створення прикладу учнівської роботи з позиції учня дало мені змогу визначити, чи відповідають завдання та вимоги мого проекту навчальним потребам, віку та можливостям учнів,  на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити увагу; скоригувати проект та з'ясувати, які з засобів ІКТ найдоцільніше використовувати  під час проекту зі світової літератури:
- презентації - для представлення ходу дослідження та оформлення результатів, створення ілюстрованої збірки розповідей, цитат з теми тощо
- публікація - створення ілюстрованої газети, розробка інформаційного агітаційного або навчального плакату, запрошення або програма для особливої презентації, зустрічі чи концерту;  
- вікі-стаття - створення потрфоліо робіт учнів, графіку планування дослідження, забезпечення місця для спільного  аналізу прочитаного, обговорення, написання (п’єс, оповідань або статей), організація посилань на блоґи учнів, місця для проведення обговорень, розміщення інформації про виконані проекти.
- блог - розміщення обговорень про вивчене в класі, дослідження певних тем , звітування про результати пошуку, копіювання та розміщення цитат та висловів, надання коментарів до учнівських дописів письменників, спеціалістів, експертів та консультантів з теми проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий