воскресенье, 30 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі: висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
  • наявність у класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами вимагає від учителя застосування диференціації навчання; диференціація здійснюється  за навчальним матеріалом, за процесом, за продуктами навчання та за навчальним середовищем;
  • учитель може допомогти учневі стати самоспрясованим, використовуючи наступні засоби: поточне оцінювання, зворотній зв'язок,  самооцінювання, інструктаж мщодо окремих кроків навчання, забезпечення усвідомлення учнем того, що він робить, та його зацікавленості у процесі, спонукання учнів до прояву ініціативи,виходу за межі наявних знань та вимог навчальної програми для дослідження та розширення свого власного навчального досвіду та досягнення власних навчальних цілей, до визначення навчальних завдань, виділення головних завдань та здійснення їх без зовнішнього стороннього нагляду, допомога у ефективному  розподілі робочого навантаження та часу, виховання бажання і здатності навчатися протягом всього життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий