суббота, 29 сентября 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Це оцінювання, що базується на диференційованому підході: при ньому враховуються індивідуальні особливості учнів та відбувається підготовка їх до самостійного навчання. Таке оцінювання неперервне, здійснюється на початку, протягом та в кінці проекту, включає оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок за відповідними критеріями та дескрипторами , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань. При такому оцінюванні учні не лише отримують корисну інформацію про власні навчальні досягнення, але й активно беруть участь у процесі усвідомлення потреби набуття знань та навичок, здійснюють самооцінювання та, врахувавши результати формуючого оцінювання удосконалюють свою діяльність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий